Publicatie | Waarom stenen supermarkten winnen

Vraag het gratis boekje ‘Waarom stenen supermarkten winnen’ aan

Waarom stenen supermarkten winnen? En online spelers verliezen? Dat is logisch, toch? Het wordt u allemaal uitgelegd in het interessante boekje ‘Waarom stenen supermarkten winnen’. Deze spraakmakende uitgave is geschreven door Hans van Tellingen, directeur van Strabo bv. In deze verkorte versie van het boek ‘Waarom stenen winkels winnen’ (november 2018) gaat hij in op deze vraag.

We hoeven namelijk niet te somberen over de winkelstraat en winkelcentra. En over de supermarkt al helemaal niet. Sterker nog: het is nog steeds mogelijk om succesvol in stenen te beleggen, maar je moet wel weten welke winkels goed en welke winkels minder goed renderen. Want er zijn winnaars én verliezers. De webwinkelbranche kent eigenlijk alleen maar verliezers. Er is geen enkele (pure) webshop die winst weet te maken.

Wilt u weten waarom supermarkten het sterkste segment vormen binnen het winkelvastgoed? Vraag het boekje ‘Waarom stenen supermarkten winnen’ nu aan.

Hans van Tellingen (1966) is Geograaf en Regioloog en is directeur-eigenaar van Strabo bv. Strabo is dé landelijke specialist op het gebied van betrouwbaar en feitelijk winkelcentrumonderzoek en -advies.

Ja, stuurt u mij kosteloos het boekje toe:

  • Annexum houdt hierbij rekening met uw privacy