Whitepaper | De toekomst van de supermarkt en de impact op het vastgoed

De toekomst van de supermarkt en de impact op het vastgoed

Een zelfrijdend winkelwagentje dat precies de slimste winkelroute kiest, op basis van uw boodschappenlijstje. Een geprinte verse pizza. Een appel scannen en gelijk alles lezen over de herkomst. Oriënteren in de winkel via de smartphone, die al weet welke producten u vooraf bekeken hebt… Het klinkt misschien als science fiction. Maar het gaat hard; het gebeurt al! Op veel plekken kunt u zelf al winkelend door die nieuwe werkelijkheid lopen.

Supermarkten doen overal ervaring op met de nieuwste technologie om klanten nieuwe gemakken en ervaringen te bieden. Ze weten met hun assortiment en services snel in te spelen op de trends in consumentengedrag. En dat heeft vervolgens weer invloed op de keuzes die supermarkten maken met betrekking tot locatie, het soort vastgoed en het nodige aantal meters. Daarom is het voor vastgoedbeleggers interessant om de toekomst van de fysieke supermarkt te begrijpen. We nemen u mee in een wereld die razendsnel verandert.

Deze publicatie geeft antwoord op de volgende vragen:

  • Trends in voeding zijn bepalend
  • Gezondheid, gemak en duurzaamheid
  • Een winkel vol informatie

Ja, ik ontvang graag de publicatie op onderstaand e-mailadres: