Hans van Tellingen

Spreker Annexum Academy | De supermarkt

Hans van Tellingen

Waarom de fysieke supermarktwinkel het toch (nog) wint van online shoppen

Hans van Tellingen is bekend van het boek ‘Waarom stenen winkels winnen’ en is directeur-eigenaar van Strabo bv, dé landelijke specialist op het gebied van betrouwbaar en feitelijk winkelcentrumonderzoek en -advies.

Hans publiceert sinds jaar en dag – onder meer in Shopping Centre News, Retailtrends, Emerce, Stadszaken, Vastgoedjournaal en Twinkle – artikelen en blogs waarin hij zijn visie op winkels, winkelcentra en winkelgebieden in binnen- én buitenland etaleert. In 2016 verscheen het uiterst succesvolle #WatNouEindeVanWinkels. Een boek over de zonnige toekomst van (fysieke) winkels. Feitelijk. Betrouwbaar. En gefundeerd. In november 2018 verscheen de opvolger: ‘Waarom Stenen Winkels Winnen’.

Door de ogen van de trendwatcher Hans van Tellingen:
‘De omzet van stenen supermarkten in Nederland stijgt al jaren. Niet alleen vormen zij het fundament voor onze levensbehoeften, ook zetten zij in toenemende mate in op ‘beleving.’

Beide boeken kennen vele ter zake kundige mede-auteurs. Allen specialisten op de verschillende deelgebieden die de boeken behandelen. Deze mensen vormen een brede coalitie van mensen met écht verstand van zaken. Die allemaal geloven dat – én kunnen onderbouwen waarom – stenen winkels winnen. En dat een verdienmodel met een webwinkel en thuisbezorging altijd een verliesgevende activiteit zal blijven.

 

Maak kennis met Hans van Tellingen

Interview Hans van Tellingen

Presentatie Hans van Tellingen